hampusmamma

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Anki Paulsson - 15 oktober 2010 18:33


Nu sover sonen äntligen :)

Har haft en kämpig dag den stackaren.

Tror det är som Astrid skrev..tandsprickning..

För han verkar ha ont i munnen. Det är jättesvårt att mata honom.

Mitt lilla matvrak. Känns så  konstigt när han inte äter som han  brukar.

Men lite skratt har jag lyckats få fram uunder kvällen..


Idag var det meningen att jag, Hampus, min väninna och hennes dotter skulle  till badhuset och plaska lite. Men som ni förstår så får vi ta det en annan dag.

Synd, för jag hade längtat så...


Nu ska jag ta och äta lite fläskfile, potatisgratäng och dricka ett glas rött.

Det är jag väl unt känner jag efter dessa 2 dagar.

Sen blir det lite mys med maken i soffan.

Gissar att jag sussar sött ikväll *skratt*





    

Av Anki Paulsson - 15 oktober 2010 09:47

  

Undrar vad det är med min plutt.

Han har vaknat och gråtit en gång i timmen inatt.

När jag gått in och lagt ner honom igen så har han somnat bums.

Så har hela natten förflutit.

Nu är han klänigare än klänigast och vägrar sova fm luren igen...


Detta är verkligen inte likt min Hampus. Har inte haft en enda skriknatt med honom. Men nu känns det som det är nära.


GUD VA TRÖTT JAG ÄR...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards