hampusmamma

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Anki Paulsson - 18 oktober 2010 18:54

  

Suttit om vanligt och pysslat med psp ikväll.

Skönt och avkopplande när man är trött.

Men ikväll blir det tidig kväll.

Först en tur på ica och handla lite mat.

Blir nog pannkaka för mig och plutten till lunch.

Han har aldrig testat det tidigare och smidigt och enkelt är det ju för mig.


Katterna börjar bli mer och mer vana vid Hampus här hemma *ler*

Till Hampus  stora förtjusning.

Gisses vad fort han kan krypa när han vill fram till katterna.

Sen fnittrar och tjuter han av glädje..

Blir så full i skratt när jag ser det.



Näe, nu till affären. Kylskåpet gapar tomt här *suck*


  



Av Anki Paulsson - 18 oktober 2010 14:09

  

Här är H dryga veckan   

Söt som socker, men det är han nu oxå iofs...


Av Anki Paulsson - 18 oktober 2010 12:35

Samma gnäll idag igen.

Nu har han hållit på sedan i torsdags.

Just nu skulle jag vilja säga upp mig som mamma..

Jobbet är ledigt...


Vad händer med min goa, glada unge som knappt skriker, gnäller eller gråter annars?????


Nu sover han igen. SKÖNT!

Han skulle nog behöva några dygns sömn för att bli sig själv igen tror jag....


Ok, 10 min sov han iaf.

jag måste dra till gnällspiken igen.

FAAAAN

Av Anki Paulsson - 18 oktober 2010 10:20

  


Nu brinner brasan fint och snart är det riktigt varmt och skönt här :)

Det är bara jag som är vaken.

Inte ens katterna är uppe *fniss*

Kan inte med ord beskriva hur skönt det är att få vara själv en stund.

Detta uppskattar jag mer nu sen jag fick barn kan jag lova.

H hade en riktig gnällig dag igår.

men det tror jag beror på att han sovit så dåligt de sista dagarna.

Idag sken solen i hans ögon och jag hoppas den fortsätter skina.


tror jag ska gå på loppis med honom idag om allt går som det ska vill säga

Känns inte som man kan planera riktigt just nu.

På BVC sa de att det är en otroligt jobbig period mellan 9-12 månader. Det händer så mkt i utvecklingen just då.

ja, ja, vi får ta dagen som den kommer.


Maken är fortfarande hemma från jobbet pga förkylning.

Den vill inte släppa riktigt på honom.

Men betydligt piggare är han allt.


Har även skaffat mig en bilddagbok igen.

Sitter och lägger in fotot tillbaka i tiden.

Vilken tid detta kommer att ta, men skön avkoppling när man är helt slut som jag är för tillfället.

-------------------------------------------------------------------------------------------------Har skaffat en omröstning på bloggen oxå.

Rösta gärna!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards