hampusmamma

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Anki Paulsson - 28 oktober 2010 18:43

Att man kan vara sååååååå trött.

Blir till att krama kudden tidigt ikväll oxå.

Nu SKA jag sova ikapp allt jag missat :)


Imorgon blir det att träffa en vän och hennes dotter,

Tror vi beger oss ner till stan. Jag beh´över hitta en vinteroverall till Hampus.


NGN som har ett tips på vinteroverall kanske??


      

(ursäkta röran i bakgrunden, men det är hopplöst att hålla snyggt :)

lillprinsen drar fram ALLA leksaker under dagen. Så jag plockar undan det värsta på kvällen. Ingen ide att göra alltför snyggt)


Nu stundar lite relax med maken i soffan,





Av Anki Paulsson - 28 oktober 2010 11:16

   Redan torsdag och jag har inte hunnt blogga på 2 dagar.

Haft ganska mkt att stå i, men nu är det lite lugnare.


Ringde bvc igår för då ar jag så less på att gå upp varenda eviga natt och stoppa i den förbannade nappen.

Jag tror att Hampus sover när han gråter till om natten för så fort han får nappen och jag lägger ner honom så sover han, men inte mamma gör det kan jag säga.

Hon på bvc tyckte att han skulle sova lite mindre på dagarna, så det ska jag testa nu så får vi se. men gissar att jag måste ge det lite tid...Sen sa hon att barn i hans ålder sover ofta oroligt och drömmer mkt. Så kunde det vara till 1,5 års ålder (suck)

Ja,ja, inatt så sov han hela natten igen iaf.


På morgonen var jag och hämtade ut ett paket från ellos med lite kläder till prinsen. Så nu är han världens coolaste kille i hängeselbyxor.

Visar en bild ikväll på snyggaste killen i Motala *hihi*


Just nu sover han och jag passar på att slappa.

Sen får vi se vad dagen bjuder på :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards