hampusmamma

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Anki Paulsson - 1 november 2010 20:00

Minns detta som igår...

Det är inte klokt vad mkt det hänt på ca 10 månader...



Mina två pöjkar för snart 11 månader sedan..............  


Näe, nu måste jag slita mig från  datorn och göra kväll.

Gissar att jag får gå upp och hjälpa chefen,lillprinsen,lilleman etc

Än så länge sover han iaf

Av Anki Paulsson - 1 november 2010 16:16


(I mina ögon är dessa de vackraste ögon :) )  


Prinsen är fortfarande rosslig, men har fått en dos medicin bara ännu.Hoppas verkligen att den hjälper fort.

Gör såå ont i mammahjärtat att se honom.

Tycker att han är så duktig.


Har så svårt att slappna av när jag ska sova, jag bara ligger och lyssnar på hans andning. Jag hör den fast vi ligger 2 rum bort så att säga.

Men lite lugnare känns det nu när vi varit till läkaren.


Nu ska jag försöka natta honom för han är så trött.

Tänk om jag kunde genomgå detta istället för han.

Det skulle jag gärna göra


Av Anki Paulsson - 1 november 2010 13:34


  

Inatt blev Hampus väldigt rosslg och tät i näsan.

Jag fick ta upp honom flera gånger och trösta. Efter ett tag i upprätt postion andades han lite bättre.

Rngde 1177 och de tyckte att vi kunde avvakta tills morgonen och ringa vårdcentralen. Så det gjorde jag. Gissa om jag sprang in flera gånger och lyssnade på andningen. Hampus vaknade massor gånger själv oxå, fast det förstår man.


Så nu är vi nyss hemkommen från läkaren med mediciner och nu sussar prinsen gott :) Det var ngn infektion. Men händer detta igen kan det vara förkylningsastma. Nu får vi hålla tummarna att det inte är det.

För en gång var ingen gång sa läkaren.


Nu ska mammahampus passa på att sova lite. Blev inte mkt natt kan jag säga..


Man blir ju sååå orolig för sina små.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards