hampusmamma

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Anki Paulsson - 8 november 2010 12:46

Fyy, vad jobbigt allt är nu.

Det kvittar vad jag gör så blir inte Hampus nöjd.

Det går korta stunder, men sen är cirkusen i full gång igen.

Vet att han är trött och hungrig, men får inte i honom särskilt mkt.

Har snart testat allt.

Nu får han ligga i sin sänga tills han lugnar ner sig och förhoppningsvis somnar.

Känns verkligen inte bra, men vad fan ska man göra.??!!


Han verkar ha det såååå jobbigt.


Han sover bra i några dagar, men sen är det lögn i helvete att få honom att sova.


Jag lider så med honom, men orkar verkligen inte trösta och vyssa hur länge som helst. Är inte mer än människa jag heller.

Jag kanske är hård, men tycker att nu börjar han bli så pass stor att han kan inte göra vad som helst längre med mig.


Vart har min gulliga, snälla charmör tagit vägen??

Kommer jag någonsin få se honom igen???


Av Anki Paulsson - 8 november 2010 09:18

Samma j*vla skrikfest idag igen..

Hampus vägrar äta gröt. Han blir gaaaalen så fort jag försöker mata honom med den. Vet ej vad jag ska ta mig till då han sedan länge ratar nappflaskan.

Igår kväll och imorse fick jag nog.

Jag gav honom min söta youghurt.

Den gick ner kan jag låva. Nu skiter jag i alla restruktioner vad BVC säger. Jag måste få i ungen mat...


Känns som att jag får igen allt nu bara för att jag har haft en så snäll och lättskött bebis i 8 mån.

Sen började helvetet på ren svenska.

Helvetet har pågått nu i snart 4 månader. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Jag måste få ordning på detta nu för såhär kan vi inte ha det..


Nu lite om helgen.......

Lördagen var helt kanon.

hampus sov bra och var sitt rätta jag igen (ngt man inte ser allför ofta)

Han sken som en sol hela dagen och var mammas lilla charmör.

Jag kände mig dock trött så det fick bli en hemmadag i mysanda.


På eftermiddagen passade jag på att ta fram fingerfärg till Hampus för första gången.Och jag kan lova att det var uppskattat.

Det blev ett välbehövligt bad därefter.:)))


  


  


  


Nu ska jag passa på att vila lite innan skrikfesten börjar igen.

Just nu sover han ruset av sig.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards