hampusmamma

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Anki Paulsson - 9 november 2010 23:39

  


Har du glömt bort mig ikväll John??

Jag borde sova sedan ett par timmar, men kan inte..

Är supertrött...Börjar förstå hur prinsen har det ibland.

Skillnaden är väl att jag inte skriker då *skratt*


(Animationen har jag ej gjort denna gång)

Av Anki Paulsson - 9 november 2010 19:00

  

Efter pojkarnas em-lur så begav vi oss till stan.

Vi trotsade vädret helt enkelt :) Inte var dag man får med sig maken til stan så det gäller ju att passa på.

Sonen följer ju ofta och gärna med mig så att säga.

Jag hittade ett par sköna och varma handskar till hampus, men inga skor. Jo, men de var på tok för dyra tyckte jag.

Så vi får ta en tripp till Linköping snart.


Innan vi åkte hem så stannade vi till på sibylla.

Vi var tokhungriga och plutten fick smaka lite hamburgare och den spottade inte han åt direkt. Men det gjorde han åt kvällsgröten ikväll.

Vet inte hur jag ska göra nu när han ratar både gröt och välling.

Så det fick bli yoghurt igen.

Ngt måste han ju få i sig innan han sussar sin skönhetssömn.


Imorgon blir vår plutt 11 månader. Hjälp vad fort det har gått säger jag om detta....

  

Ett kort från i helgen

Av Anki Paulsson - 9 november 2010 14:14

Vad skoj att du hittade min blogg :))

Har du ngn blogg eller bilddagbok som man kan gå in på och klottra lite :)


Jo, han växer så det knakar och det händer ngt nytt nästan varenda dag, men det känner du ju till.

Hoppas det är bra med dig och familjen.

ha de

Av Anki Paulsson - 9 november 2010 14:04

Ruggigt väder har vi verkligen här i Motala, men vi är ju inte ensamna om det antar jag *hehe*

Riktigt skönt att vara inne och mysa framför brasan (läs jaga en prins som bara vill stå *s*)

Det blåser och snöar på tvären, men vi tänkte bege oss ner till stan iaf idag.

Mina två pöjkar ska bara sova lite först...


Idag har prinsen varit på bra humör och han är sig lik.

Det var andra gången vi provade risgrynsgröt idag och nu verkar han gilla det oxå. Annars tycker jag inte att han är lika ivrig på mat längre. Känns nästan lite skönt om jag ska vara ärlig.


  

Måste bara hitta ett par skor och riktiga handskar till plutten, så vi kan bege oss ut i ur och skur.Sen måste lussebulle-bodyn finnas kvar på lindex för jag har inte kommit iväg och köpt den ännu..


Återkommer nog mer ikväll.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards