hampusmamma

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Anki Paulsson - 10 november 2010 10:32

Imorse startade Hampus och jag morgonen med att äta risgrynsgröt ihop.

Sen blev det lite mys och lek framför tv:n.

Jag har svårt att fatta att han blivit sååå stor på så kort tid, men får nog inse detta. Han blir 11 månader idag *ihhh, hjälp*


Nu sussar han fm-luren och jag har laddat upp med en mugg glögg, ett glas julmust och lite pepparkakor med blåmögelost framför datorn *mums*


Idag blir vi nog hemma gissar jag.

Det snöar och är oplogat här ännu så det blir nog ingen barnvagnsutflykt idag :(

Kanske på em om det går..


(Här är Hampus ca 14 dagar gammal i pappas famn)

-------------------------------------------------------------------------------------------------Blir mer och mer sugen på att göra en tatuering:)

Har bilden på ett ungefär klar, men vet inte hur jag ska göra..

Tror inte att jag ångrar mig, men är nog rädd för smärtan.

Men har ju fött barn iofs och värre kan det väl inte vara??

Fast jag hade ju bedövning under förlossningen *hmmm*

Får fundera vidare


Nu ska jag leta upp ngt smarrigt recept som vi kan laga till middag.  

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards