hampusmamma

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Anki Paulsson - 13 november 2010 19:12

  

Ifjol köpte jag denna glögg, men ammade när det var glöggtider så den fick provsmakas ikväll ist. Det var en karamell som var värd att vänta på kan jag lova.

Helt klart den godaste glöggen jag har druckit. Passade utmärkt med pepparkaka och blåmögelost :) Så gillar ni glögg så testa gärna denna.

Själv ska jag köpa en till i år och ha under julhelgen....

------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Denna helg blev det en ny krigsmålning *hehe*

Att lite fingerfärg ska vara sååå skoj :))



Sen blev det ett välbehövligt bad och lite utforskning.

Det är ett helt företag att bada nu. ja inte badandet isig, men torka smörja, få på blöja och kläder :) Det är ju så mkt roligare att krypa omkring och utforska hemmet *s*

   

Pyamas på och äntligen lite lek innan kvällsgröten.


Nu sover skönheten och mor o far slappar framför tv:n och laptopen


Önskar alla mina bloggläsare en trevlig lördagskväll!!  

Av Anki Paulsson - 13 november 2010 13:36

Oj, vad det regnar här. fast lite mysigt är det allt tyckerjag.

Vi trotsade vädret en stund idag och begav oss ut på stan.

Det är ju iaf plusgrader *haha*

Hade tänkt att gå och handla lite på torget idag, men jag tar det en annan lördag ist.

Hampus började bli trött och regnet stod som spön i backen.

Idag stod han en liiiiten stund själv vid bordet *stolt som en tupp är jag*

Nu sover han och jag måste fixa lite i köket. Sen blir det nog pepparkakor och kaffe med maken.


Har bestämt vilken klänning det blir nu.

Det blir denna fast i svart

  

Näe, återkommer ikväll.

Nu måste jag göra lite nytta.

Så himla lätt att fastna vid datorn.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards