hampusmamma

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Anki Paulsson - 15 november 2010 18:28

Ja, jag kanske är lite känd för att vara tankspridd i vanliga fall. kan lova att det inte har blivit bättre sedan jag blev mamma :)

Idag på em, så bestämde jag mig för att ta en tripp till stan.

Maken skjutsade mig och sonen ner, så att jag bara skulle behöva gå hem.

Väl på stan så såg jag att klockan var så mkt att det var dags för Hampus att äta middag. Så jag bestämde att vi börjar utflykten med att gå på cafe och käka lite. Vi sitter i godan ro på cafet och myser innan jag beslutar mig för att gå till H&M. Känner i fickan om jag har extra nappen med mig. Då känner jag att jag har husnycklarna (makens nycklar) Oj, då kommer inte han in tänker jag.

Lika bra att gå hem igen. Som tur är så möter jag honom på torget *phu*

Han var smart att vänta där iaf :)

Så då kunde jag och prinsen vandra på stan i godan ro...

Handlade mat och ett par varma tofflor till H.


Kvällen har vi tagit det lugnt och myst framför tv:n och lekt lite.

Sonen var så trött ikväll att han sussar redan.

Somnade nog nästan innan han la huvudet på kudden.


Ja, det var inte så mkt från mig idag :)

Nu ska jag baka lite limpor.

Blev så sugen n¨är jag kikade in på Gunillas blogg idag..

Ha de gott alla bloggvänner...


  

Avslutar dagens inlägg med en bild på Hampus när han käkar majskrokar framför tv:n

Av Anki Paulsson - 15 november 2010 13:43










Sedan en tid tillbaka är det hopplöst att få till ngn vettig video på prinsen.

Han bara ska åt kameran *haha*

Detta är från idag när vi poppade lite barnvisor och lekte lite :)

Det är så himla skönt att Hampus är sig lik nu. Min lilla  charmör har kommit tillbaka :)


  

Nu måste vi åka och köpa barnlås (eller vad det nu kallas)

Brukar ha en stol framför diskbänken, men det funkar inte längre.

Att man alltid ska vänta till sista minuten *suck*

men roligt hade han iaf :)

Av Anki Paulsson - 15 november 2010 00:27

  

Den här killen har glömt mig ikväll igen.

Jag bara kan inte sova, men måste eftersom jag har en morgonpigg liten krabat att pyssla om imorgon.

Ja, ja till saken..Ligger och funderar över present till Hampus fyller ett år (10 dec) Ngn som har ngt förslag så får ni gärna komma med det :)


Nu ska jag krama kudden igen så får vi se om jag lyckas somna denna gång.


Godnatt på er alla

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards