hampusmamma

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Anki Paulsson - 16 november 2010 14:56

Känner mig så nere ibland.

Tänker mkt på att Hampus ska börja dagis inom en snart framtid.

Känns jättetungt :(

Har aldrig haft det så bra som jag har nu. Även om vissa dagar har varit mindre roliga, men så är det ju att ha barn.

Tycker att han är på tok för liten att lämnas på dagis.

Hur ska det gå???

Det är ju jag som känner honom bäst.

Kan läsa honom som en öppen bok.

Jag vill verkligen INTE lämna honom på dagis redan.

Visst det är inte förrän i februari, men tiden går så fort så snart är vi där.

Näe, nu måste jag tänka på ngt annat. Tårarna trillar snart..


  


Tänk om man kunde dra tillbaka tiden!!!

Här är hampus dryga månaden(21 januari 2010)

Anledningen till att jag kittlar honom i början på videon är att han brukade göra en så rolig min:)

Men som vanligt när kameran är framme så blir det inget med det.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards