hampusmamma

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Anki Paulsson - 17 november 2010 20:13

Oj, vad hampus har haft det jobbigt idag (jag med iofs)

Nu har jag varit med om 2 sådana här riktigt hemska dagar i hans liv.

Han blir precis tokig, klängig, äter väldigt lite och är trött.

Kan inte gå 2 meter ifrån honom så är han där och drar mig i byxorna och vill komma upp i famnen. Jag är helt övertygad att detta är en utvecklingsfas, men sååååååå jobbigt när den slår till.


ja, ja, nu sussar motalas läckraste grabb gott iaf :)

Vi får hålla tummarna att dagen imorgon blir bättre.


Nu ska jag passa på att sova lite.

Huvudet värker och jag känner mig nästan full fast jag inte druckit en droppe.

Vet att det är sömnbristen som gör att det är extra jobbigt när han blir såhär.

Får jag bara min sömn så blir problemet så mkt mindre...


Ni som läst ända hit tackar jag ödmjukast.

Hoppas på kunna skriva om ngt roligare snart..


Natti på er mina bloggvänner......

Av Anki Paulsson - 17 november 2010 13:55

Nu är prinsen så trött. Gnuggar ögonen och gråååter krokodiltårar, men sova det har han gett sig fan på att inte göra.

Att det ska vara sååååååååå svårt.

egentligen är det synd om honom, men jag har fått 0 sömn så jag äter folk snart...


kanske inte är så tokigt med dagis iaf!!!

Av Anki Paulsson - 17 november 2010 13:34

Då har karusellen startat igen då.

Vi fick 8 lugna och sköna dagar tillsammans iaf.

Inatt vet jag inte hur många gånger Hampus vaknade och ville ha nappen.

Fast han somnar om bums så verkar dessa störande moment verkligen förstöra hans sömn. Han är såååååååååå trött idag.

Så jag gissar att det inte blir så mkt som händer här idag. Vi får se..

Jag är själv dödstrött. Tror jag somnade strax innan 3 imorse...

Så jag får passa på att vila när sonen sover.

Men han får så svårt att sova när han är övertrött.


Det jobbigaste av allt tycker jag att detta börjar bli ett mönster.

Kan det här nu,. Vet vilket helvete som väntar innan det vänder igen.

Så här har vi haft det sedan hampus var 8 månader. Innan var han ett riktigt A barn. Men han är min goding iaf. Även om det snart är rea på honom igen :)


Hoppas jag har ngt att förtälja på bloggen ikväll ist....


  

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards