hampusmamma

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Anki Paulsson - 21 november 2010 20:41

  

Det gjorde inget om det var nästa söndag kl 20 nu.

Så man får se fortsättningen på ensam mamma söker..


Nu släcker jag ner bloggen.

Måste uppdatera bilddagboken så att morfar har lite nya kort att se på barnbarnet.

Ligger efter med uppdateringen ganska mkt där..



Av Anki Paulsson - 21 november 2010 18:21

  

Farmor o farfar (mina svärföräldrar) bjöd sina söner, mig och hampus på middag på balkan idag. Mums så gott det var..

Prinsen skötte sig exemplariskt. Blev bara lite trött emot slutet.

Jag åt en jättegod plankstek.

Tyvärr glömde jag fota den...

  

Fick smaka lite pommes efter sin middag.


  

Väl hemma blev det lite mys med pappa innan det var dags för nattning


  

Oj, vad skoj det är att busa med pappa :)

Är jag inte fin i min döskalletröja och slips så säg :)

(såg inte att gossen var så smutsig efter middagen förrän jag tittade på fotot. Men skitiga barn är friska barn har jag hört *hihi*)


Tog massor med bilder, men gissar att hela tjocka släkten inte vill ställa upp på bild i min blogg :)

Av Anki Paulsson - 21 november 2010 13:24

  



Nu sover prinsen sin skönhetssömn igen :)

Jag ska förbereda innan vi åker iväg till estaurangen.

Känns som om den bättre perioden är just nu.

Vågar knappt tänka tanken men ändå.

jag har fått sova massor i 2 nätter.

Känner mig som en ny människa.


Tar väl lite kort när vi är på restaurangen.

H ska få inviga sina nya finkläder med slipps och allt..

Bilder kommer ikväll.


Trevlig söndag vill jag önska alla mina bloggläsare :)

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards