hampusmamma

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Anki Paulsson - 28 november 2010 19:36

  

Idag har denna pälsboll oroat matte till näst intill bristningsgränsen.

Han gick ut igår kväll och kom em för en timme sedan.

Ca 24 timmar ute i snöstorm o kyla.

Som vi har ropat och letat..

Julle brukar inte ens vilja gå ut när det är snö o kyla o gör han det så är det max 5 minuter.


Gissa om det blev en festmåltid för kissarna när han  äntligen kom hem.

Nu ligger han vid mina fötter o spinner..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars har dagen varit lugn. Blev ingen julskyltning idag p.g.a vädret.

Min väninna J o jag funderade först om vi skulle ta barnen iaf o gå ut, men vädret blev bara sämre o sämre.

Makens bror kom på besök en sväng och snackade lite och underhöll en mkt trött Hampus. Idag har sömnen fungerat sämre än sämst.

Visst han har varit lite smågrinig, men inte av det värsta slag.


Näe, nu ska jag ladda inför Ensam mamma söker.

Grymt spännande och se hur de väljer.


Trevlig första advent på er alla mina bloggläsare







Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards