hampusmamma

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Anki Paulsson - 29 november 2010 19:47

  


Denna lilla parvel ger mig gråa hår snart :)

Just nu är det en omställning i rutinerna, men vi får inte riktigt till det ännu.

Men känns som jag är en liten bit på väg efter dagen iaf.

Men H har varit jätteduktig trots att det inte blev så mkt sömn under dagen.

Liiite smågnällig stundtals, men det står jag ut med.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

TACK Inko för pratstunden och råden i telefonen.

Det gav mig massor med ny energi.

Så imorgon kör vi galet igen *hihi*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Maken jobbar kvällsvecka denna vecka. Så nu blir det jag och en kopp te och macka framför tv:n en stund. Har massor att fixa med nere i tvättstugan, men har ingen energi till det just nu.


Räckte med de 2 maskinerna jag fick tvätta imorse för unge herr Paulsson hade tydligen rivit av sig blöjan och gjort nummer två sedan.

Ni kan gissa hur sängen och killen såg ut efter det.

Kan avslöja att vi startade dagen med ett bad :))

Tänker aldrig lägga honom i annat än pyamas eller body hädanfter.

Han hade en vanlig tröja inatt så det var inte så svårt att komma åt blöjan.

Men man lär sig utav misstagen..


Ha nu en trevlig måndagskväll allihop.

Ska försöka gå på min vanliga bloggpromenad ikväll.

Annars låvar jag att kika in imorgon


Bye bye

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards