hampusmamma

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Anki Paulsson - 2 december 2010 21:20

Nu har jag en ny omröstning i min blogg.

 

Rösta gärna

Av Anki Paulsson - 2 december 2010 18:58

  

Idag stal jag morsans apelsin...

  

..himmelskt så gott. Skitig som få, men man gör ju allt för ett bad   

Av Anki Paulsson - 2 december 2010 18:29

Ni som orkat följa min blogg vet hur jobbigt vi har det just nu med vår prins o hans sömn. Den senaste veckan har varit värre än värst. Som tur är har jag antecknat massor. Ja, hela dagarna i detalj med tider och allt.

jag tror mig hitta ett mönster nu   

Så jag vet precis hur jag ska göra imorgon.

Det är värt ett försök iaf.

Sen det viktigaste av allt så ska jag försöka och inte stressa upp mig över detta.

Även om jag inte visar H det så är jag säker på att han känner av det iaf, tyvärr.


I em när han inte ville somna så körde jag att han fick skrika i 10 min, sen var jag in och la ner honom och han fick nappen. Sen skrek han ytterligare 10 min och jag gjorde samma sak igen.

Efter andra gången somnade han.


Har aldrig haft problem att lägga honom tidigare. problemet har varit att han vaknat för fort.

Men blir det lika imorgon så kör jag på samma tema.


Nu ska jag fixa till lite kort och sätta ut på bloggen.

Urk

Av Anki Paulsson - 2 december 2010 11:05

  

(Ej jag som animerat/hinner inte med det nu helt enkelt)

Precis så här känns det just nu :(


Som jag njutit av att vara mamma-ledig, men inte nu.

Det går inte alls för plutten att sova en gång på dagen bara.

Han blir bara tröttare o tröttare för var dag som går.

Så nu har jag gett upp för en stund iaf.

Igår var han pigg o glad i 1,5 timme. Sen var cirkusen i full gång.


  

Han har olika mattider o sovtider för varje dag.

jag tycker det är ap-jobbigt att leva så. Då vi alltid har haft fina o fungerade rutiner, men denna gång löser jag det inte.

Så nu får det bli som det blir.

Verkar vara fel på min skalmans klocka eller ngt. Vad vet jag.


SAMMA VISA VARJE GÅNG!
FÖRST SOVER HAN HUR LITE SOM HELST OCH ÄR TRÖTTARE ÄN TRÖTTAST: SEN SOVER HAN HUR MKT SOMHELST IST.

Detta innebär att jag aldig kan göra ngt utanör hemmets väggar ngn längre tid iaf.


Giv mig styrka o tålamod!!




Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards