hampusmamma

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Anki Paulsson - 3 december 2010 20:52

  

Idag har det varit en superbra dag. Hampus har varit sig lik och sovit bra :)

Nu är vi tillbaka snart på de gamla tiderna.

ja, ja, snart ska väl min lilla skalman kunna bestämma sig hur han vill ha det.

hans ord är min lag.

och tro mig, jag gör gäääärna som han vill bara han mår bra och livet flyter på.


Idag har maken haft en ledig dag så vi har passat på att umgåtts ordenligt nu.

Vi har varit och handlar mat för helgen. Sen har Karlsson öppnat här i stan för ca 1 månad sedan. Men vi har inte hunnit besöka affären. Så det blev en sväng dit oxå. Sen var det hem och fixa kycklingpaj.


Dagen har verkligen gått i 190 km/h idag.


Har även städat nedre våning ikväll eftersom vi får tacosgäster imorgon.


Nu ska jag dricka lite rött och bara njuta av lugnet







Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards