hampusmamma

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Min son o hans radiobil :)

Av Anki Paulsson - 6 december 2010 15:03

När H var ca 8 månader gammal kunde inte "pappa hampus" hålla sig längre. Det införskaffades ganska snart 2 radiobilar till sonen.

Först hade jag väldigt roligt åt detta, men upptäckte att de var jättebra att ta till för att hålla hampus vaken liiiiiiiiiiite längre om kvällarna.

Jag eller maken brukade köra lite med ngn av bilarna med sonen i knät. han skrattade,, viftade på armarna och pillade mest på den röda lampan på radion.

Sen följde han noooga bilen hur den for...


I helgen har jag funnit min son flera gånger sittandes med radion o bilen och leka. Den har givetvis inte varit på, men man har liksom sett hur kugghjulen rullat i den lilla prinsens huvud. Varför rör sig inte bilen??

Så idag tänkte jag att han fick prova lite själv. Oj, så roligt vi har haft.

Svårt att få med det bästa på film såklart, men ändå.



Tycker han gör det bra fast han bara är 1 år. Snacka om att de är mer uppmärksamma än vad man tror.:)





Men sen första dagen jag satte en bil i Hampus hand så har favoritsysslan varit att sitta och snurra på hjulen. Detta kan roa prinsen ganska länge om han inte är för trött och rastlös.


Japps, det var lite onödigt vetande från oss!


återkommer med ett till inlägg senare ikväll när prinsen sussar sin skönhetssömn.  

 
 
Cina

Cina

6 december 2010 16:16

Meeeeeeeeeeen titta va duktig han är.
Dom är inte dumma dom små liven.
ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

6 december 2010 17:34

Hej vännen!
Nu är jag här igen :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva
om nu på min blogg :(
Har ingen fantasi just nu :(
*bloggtorka* kanske?
Kanske ska göra som min dotter gör med sin blogg
hon har ibland s.k *gästbloggare*
MEN jag vet inte, man vill ju själv *rå om sin egen blogg*
Så det tror jag inte att jag vill ha.
Får fundera ut vad jag ska skriva om.
Har liksom inte hänt ngt speciellt heller här hemma som är ngt att ta upp på ens blogg.
Händer inte roligt i mitt liv längre, känns det som.
Jaja jag får ta mig en stor funderare på vad jag ska skriva om i fortsättningen.

Fina vidofilmer du visat iaf på eran son.

Min dotter, när hon var ca 1 år så hade hon själv slutat med nappar. Inte ofta hon ville ha det.
Hon var ganska tyst barn när hon var liten, så hon behövde aldrig några nappar.
Tur för mig som bodde ensam med henne.

Kram på dig vännen

/Gunilla


Ps
alltså dessa koder man ska skriva in, blir jag så irro på
jag hade skrivit rätt kod, ÄNDÅ så fick jag meddelande att det var FEL kod :(:(
Blir så på andra bloggar oxå där man ska skriva in koder :(
Så nu fick jag en ny kod att skriva in
HOPPAS att detta kommer fram då??

Kram på dig

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 12:29


nu bloggar jag från datorn.. Nu har jag plötsligt fältet där man kan ladda upp bilder. Det verkar som om man inte kan se det i ipaden. Trist i sådana fall. För det hade varit smidigt att kunna blogga från den.   År det ngn som vet om det är...

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 11:18

Nu gör jag ett nytt försök att blogga. Ska erkänna att lusten för bloggen har varit lika med noll. Funderar på att avsluta denna blogg å starta en ny. Börja om på ny kula helt enkelt. Nu skulle jag vilja lägga in en bild på sonen här, men det g...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 22:22


Lovar att försöka ta tag i bloggandet på allvar igen. Händer massor med saker här, men jag saknar liksom inspiration för bloggandet. Lite synd eftersom syftet med denna blogg är att ha den som en dagbok, men men imorgon är en annan dag så då förs...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 21:59


Vet att jag är lite av en slarvmaja ibland, men saker som plötsligt är borta (och som jag med all säkerhet vet att de ligger någonstans i hemmet)..brukar ju som i regel ALLTID komma fram efter en tid. Jag brukar tänka att slutar jag leta så dyker de ...

Av Anki Paulsson - 27 augusti 2011 12:49

Jag har inte orkat med bloggen den sista tiden. Inte heller bilddagboken. Min prins håller på att få en till kindtand och har det jättejobbigt. Jag likaså kan man kanske säga... Han skriker och har sig från morgon till kväll. Det är precis so...

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards