hampusmamma

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Förberedelser

Av Anki Paulsson - 6 december 2010 19:52

Idag har jag bakat kakor inför hampus 1 års dag i helgen.

Ska fortsätta under veckan. Baka är verkligen inte min starka sida.

jag lagar hellre mat än bakar, men men.

Ngn som har recept på en god tårta???

Letar o letar, men hittar ingen jag blir nöjd med.


Annars har dagen varit kanon. Förutom att pelletsbrännaren stannade så jag var tvungen att ringa hem maken från jobbet.

men vaddå..man kan ju inte kunna allt *skratt*

Tror han tyckte det var skönt att komma från jobbet en stund oxå för den delen.


Ikväll blir det att slötitta på Böda camping. Annars ska jag försöka att ta mig en tidig kväll. Känner mig sömnig redan nu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

  


Attans så skoj detta var morsan!


  


Nybadad och redo för bingen

k

 
 
Gunilla

Gunilla

7 december 2010 02:33

Hej Vännen!
Läser att du söker recept på tårtor!
Jag har nyligen gått med i en recept sait
här har du adressen:
http://www.kokaihop.se/

man behöver inte vara medlem för att kunna se recpten.
Du klickar på: sök där på höger sida längst upp.
Hoppas du hittar ngt recept iaf på tårtor.

Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

7 december 2010 03:04

Hej igen vännen
Man måste nog iaf vara inloggad på den där recept saiten som jag skrev om i förra inlägget, för att kunna se ALLT.
Kollade just runt på vissa recept, alla kan man inte se, OM man inte är medlem och inloggad.
Så om du vill kunna se alla recept och hur mycket ingredienser det ska vara till varje sak så att säga, så måste du nog gå med som medlem
Det är iofs gratis.

Kram igen
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
sara - mamma till wilda

sara - mamma till wilda

7 december 2010 07:27

Sök på daimtårta. Världens godaste tårta enligt mig.

När fyller han?

http://saratilling.devote.se

 
Cina

Cina

7 december 2010 10:12

Han är ett riktigt gulligt charmtroll!
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Inko

Inko

7 december 2010 15:51

Jag brukar baka min egen tårtbotten sen har jag gjort med pepparkaksmousse (mums), bananmos, äppelmousse, mumsi, sen brukar jag blanda mixade blåbär i grädden som omger tårtan, blir lite roligare då :-) Spritsa med någon färgad grädde (grön kanske?) och bananer och mandariner uppepå! Ja, det finns en massa att göra ju!!

Lycka till :)

http://familjenzecretz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 12:29


nu bloggar jag från datorn.. Nu har jag plötsligt fältet där man kan ladda upp bilder. Det verkar som om man inte kan se det i ipaden. Trist i sådana fall. För det hade varit smidigt att kunna blogga från den.   År det ngn som vet om det är...

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 11:18

Nu gör jag ett nytt försök att blogga. Ska erkänna att lusten för bloggen har varit lika med noll. Funderar på att avsluta denna blogg å starta en ny. Börja om på ny kula helt enkelt. Nu skulle jag vilja lägga in en bild på sonen här, men det g...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 22:22


Lovar att försöka ta tag i bloggandet på allvar igen. Händer massor med saker här, men jag saknar liksom inspiration för bloggandet. Lite synd eftersom syftet med denna blogg är att ha den som en dagbok, men men imorgon är en annan dag så då förs...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 21:59


Vet att jag är lite av en slarvmaja ibland, men saker som plötsligt är borta (och som jag med all säkerhet vet att de ligger någonstans i hemmet)..brukar ju som i regel ALLTID komma fram efter en tid. Jag brukar tänka att slutar jag leta så dyker de ...

Av Anki Paulsson - 27 augusti 2011 12:49

Jag har inte orkat med bloggen den sista tiden. Inte heller bilddagboken. Min prins håller på att få en till kindtand och har det jättejobbigt. Jag likaså kan man kanske säga... Han skriker och har sig från morgon till kväll. Det är precis so...

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards