hampusmamma

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Anki Paulsson - 12 december 2010 15:17


Oj, vilken intensiv, trevlig och rolig helg vi haft.

Låvar att jag kommer att somna ovaggad ikväll :)

Tror att Hampus gör lika så. Nu ska vi åka och handla lite mat för veckan och sen blir det nog mys i soffan tills bingen kallar på oss.

Avslutar dagens inlägg med en liten videosnutt när Hampus leker med Emilia med sin nya leksak.

Ni mår tro att de hade skoj med den. som vanligt så får man aldrig med det bästa på film.


Av Anki Paulsson - 12 december 2010 12:08

        

Nu har morfar med sambo åkt hem.

Lite tråkigt, men de har ju 46 mil att åka innan de är hemma.


Helgen har varit trevlig och Hampus har verkligen blivit firad.

Tror nog att han tyckte kladdkakan var bäst. Har aldrig sett honom njuta så *skratt* Det är mammas lilla matvrak det.


Nu väntar vi på de sista gästerna som kommer idag.

Just nu sussar vår söta 1 åring sött.

Det tar liksom på krafterna att fylla år *hihi*


Hampus tackar för alla grattishälsningar han fått här på bloggen


Återkommer ikväll


Trevlig 3:dje advent vill jag önska er alla

Av Anki Paulsson - 12 december 2010 11:42

  

Så här glad blir man när man får smaka på blåbärstårta för första gången!! *hihi*


Här firas Motala-prinsen i tre dagar :)

Har inte haft tid att uppdatera som ni märker, men senare ikväll besöker jag er och uppdaterar bloggen.


Hampus tackar för alla hälsningar på hans första födelsedag :))



Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards