hampusmamma

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Anki Paulsson - 14 december 2010 20:47

  

Är redan trött på vintern och denna eviga kyla:(

Jag som alltid har gillat vintern förrut, men tror att det hände ngt vid upplevelsen av förra vintern.


Tänk om man kunde flytta utomlands dessa kalla o mörka månader.

Skulle vara så skönt att ta sitt pick och pack och dra bara.

Usch vilket dåligt humör jag är på nu, men lider verkligen av denna kyla..


Plutten sover bra igen (är nog över 14 dagar sedan det strulade nu)

Han är sig lik och jag njuuuter av det, men har ingen energi kvar snart känner jag.

Jag känner mig totalt utbränd, då nu dka jag ta itu med mina sömnproblem så jag blir en bra mamma igen :)


Så nu kallar bingen. Hoppas få ngt att tillföra bloggen snart.


Fotot jag valde idag är på vår norska skönhet då hon var kattunge.

Ett riktigt busfrö var hon kan jag lova :)

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards