hampusmamma

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Anki Paulsson - 21 december 2010 20:08

Internationella sova hela natten : så hjälper du ditt lilla barn att sova gott hela natten lång


Vår son har som sagt sovit bra på nätterna i hela sitt liv . Ja, vi har haft en gäng oroliga nätter med tappade nappar. Men räknar inte de nu eftersom prinsen somnar om bums då :)

Tänk om Anna wahlgren kunde skriva en bok om hur man får barnet att sova i vagn. Jag lovar att vi har alltid haft det problemet med Hampus att han inte vill sova i sin vagn. När han var mindre så sov han korta stunder i vagnen iaf, men nu bara kämpar han emot och väntar tills han får komma till sin underbara säng *suck*

Ska erkänna att jag tittar med avundsjuk blick på alla föräldrar vars barn sover så snällt i sina vagnar. Det bara kryllar ju av dem på stan tycker jag iaf *skratt*

Ska bli himla spännande att se hur det går på dagis. För vad jag förstår så sover de is ina vagnar där.

Stackars personal säger jag. De kommer att få göra rätt för sin lön kan jag lova *hehe*   


----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har hampus haft en mindre bra dag, men man kan ju inte vara på topp hela tiden.

Väninna J ringde idag och undrade om vi skulle luncha på stan, men vi bestämde att ta det på torsdag istället för det började snöa under tiden vi snackade.


När maken kom hem så åkte vi och handlade julmat på maxi. passade då på att gå in i djuraffären och kika på fiskarna. hampus bara älskar att titta och försöka få fatt på dem genom glaset. Måste komma ihåg att ta med mig videokameran nästa gång så jag kan filma och lägga ut på bloggen.


det var allt om inget från mig idag,

Hoppas ni inte har det alltför kallt hos er.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards