hampusmamma

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Tillbax igen :)

Av Anki Paulsson - 3 juni 2011 09:00

Hej alla!

Nu är jag tillbaka i bloggens värld igen.

Ledsen att jag bara försvinner ibland, men det blir så.

Nu ska jag försöka hålla bloggen vid liv länge *fniss*


Blir bara ett kort inlägg nu för att visa att jag lever.


Ska ändra om design på bloggen, hälsa på er i era bloggar och försöka summera lite halvåret som gått.


Men en bild på sonen från april kan jag bjuda på så länge


  Han älskar att krypa runt med damsugarmunstycket.

Även att knäppa av och på dammsugaren.

Nu hoppas mamma att dammsugarintresset håller i sig länge så jag får lite hjälp med att jaga dammråttorna. För de blir då bara större med åren tycker jag.

Är det inte märkligt så säg.


Näe, nu göra lite nytta hemma. Sen ska jag besöka er. Vad skoj det ska bli!!!

 
 
Gunilla

Gunilla

3 juni 2011 19:53

:)
Välkommen ut på nätet igen vännen.
Alltid trevligt att se dig :)
Ja du får försöka uppdatera här, så man vet att du lever :) KRAM
Har varit här då och då och kollat din blogg, men den har ju stått still, så jag har undrat vart du försvann :)

Ha en bra helg vännen, så ses vi på våra bloggar
kram på dig



http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 12:29


nu bloggar jag från datorn.. Nu har jag plötsligt fältet där man kan ladda upp bilder. Det verkar som om man inte kan se det i ipaden. Trist i sådana fall. För det hade varit smidigt att kunna blogga från den.   År det ngn som vet om det är...

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 11:18

Nu gör jag ett nytt försök att blogga. Ska erkänna att lusten för bloggen har varit lika med noll. Funderar på att avsluta denna blogg å starta en ny. Börja om på ny kula helt enkelt. Nu skulle jag vilja lägga in en bild på sonen här, men det g...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 22:22


Lovar att försöka ta tag i bloggandet på allvar igen. Händer massor med saker här, men jag saknar liksom inspiration för bloggandet. Lite synd eftersom syftet med denna blogg är att ha den som en dagbok, men men imorgon är en annan dag så då förs...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 21:59


Vet att jag är lite av en slarvmaja ibland, men saker som plötsligt är borta (och som jag med all säkerhet vet att de ligger någonstans i hemmet)..brukar ju som i regel ALLTID komma fram efter en tid. Jag brukar tänka att slutar jag leta så dyker de ...

Av Anki Paulsson - 27 augusti 2011 12:49

Jag har inte orkat med bloggen den sista tiden. Inte heller bilddagboken. Min prins håller på att få en till kindtand och har det jättejobbigt. Jag likaså kan man kanske säga... Han skriker och har sig från morgon till kväll. Det är precis so...

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards