hampusmamma

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Anki Paulsson - 6 juni 2011 20:38

Vilken underbar helg detta har varit med strålande sol och en strålande son   

  Lördagen tillbringade vi en stund ute i folkets park.

De ordnade en liten ´familjedag där (eller vad jag ska kalla det för)

Fanns lite marknadsstånd, sjöräddningen visade upp sin svävare, polis och brandmän var även där. Gissa om lillkillen hade fullt sjå att kolla in allt *hihi*

På bilden sitter far o son och tittar på svävaren. Jag trodde att Hampus skulle bli rädd för den väsnades ngt förskräckligt, men han tyckte det var intressant.


  

Vi tog en liten fika i skuggan innan det var dags för agility-uppvisning.

Den tyckte Hampus var jätteskoj, men blev först lite ledsen när han inte fick gå fram och klappa hundarna. Men det glömdes fört bort som tur var


Jag köpte lite tomatplantor och smultronplantor där.

Så nu får vi hoppas på god skörd


´----------------------------------------------------------------------------------------------

Söndagen tillbringade vi mestadels hemma och pysslade med huset o trädgården.

Gubben oljade in altanen och jag försökte sätta lite plantor och underhålla vår lilla 1,5 åring. Tänk vad allting tar mkt läääääääääängre tid numera *ler*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

   Idag (nationaldagen) har oxå varit het. Hampus o jag var till lekparken en sväng, men det var på tok för varmt så vi gick hem och lekte med vatten o badade lite. Det var uppskattat kan jag lova. Det var länge sedan jag skrattade så. Tänk att lite vatten kan vara så skoj.

  Hmmm, behöver nog köpa en lite större balja tror jag. Annars badar H i badkaret så det var inte igår vi använde den gamla badbaljan kan jag lova.

  På upptäcksfärd efter badet   

  Att självtorka i sommarsolen är inte helt fel det heller.


Tyvärr är pappan i familjen snorig och febrig så vi har inte kunnat bege oss på de utflykter som var planerade, men det går fler tåg.


Hoppas er helg varit fin.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards