hampusmamma

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Anki Paulsson - 7 juni 2011 19:59

Har tyvärr inte kunnat uppdatera bloggen idag för här har det ömsom varit soligt(kvalmigt), åskat o regnat.

Ikväll kom det ett rejält åskoväder.

Hampus sov genom hela det (helt otroligt)

Men sover man sin skönhetssömn så gör man.

Och så är han söt med. I alla fall i mammas ögon  


Spelade in 2 små videos på ovädret, men tyvärr verkar inte min systemkamera ta upp åsk-knallarna. Blir bara brus på videon, men kan lova att det small bra.

Jag tycker att det är både mysigt, men samtidigt lite läskigt med åska.



 

  

Väl hemma från  dagis så passade vi på att äta middag ute på altanen.

Äntligen börjar man kunna äta i lugn och ro nu när H fixar att äta själv.


NU stundar en jättedisk att ta reda på *suck*


Sen blir det ryggläge framför tv:n...längtar redan :)


Återkommer mer imorgon



Av Anki Paulsson - 7 juni 2011 08:21


Nu har jag lämnat mitt sockergryn på dagis och ska bege mig till jobbet.

Det ät jättejobbigt att lämna honom där. Han blir verkligen helt ifrån sig när jag ska gå. Jag vet att det går relativt fort över, men det skär så i mamma-hjärtat. Idag kunde jag inte hålla tårarna tillbaka när jag cyklade hem.

Folk måste tro att jag är galen som är ute och cyklar med tårarna sprutandes.


H har nu gått ca 4 mån på dagis så jag tycker att det borde släppa snart.

Men lämningarna blir bara jobbigare och jobbigare tycker jag.


Åhh, vad jag önskar att jag kunde hämta hem honom nu så vi kunde vara hemma o mysa istället.


Återkommer nog under dagen.

Jag tar med mig min lilla rosa på arbetet :) (laptopen alltså)


Hoppas solen skiner hos er oxå!!!  

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards