hampusmamma

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Anki Paulsson - 8 juni 2011 21:56

Idag är det exakt 5 år sedan  vi träffade vår katt Julle.

Anledningen att jag minns datumet är att min svärfar fyller år idag och vi var och grattade honom innan vi skulle åka och kika på vår nye familjemedlem.

Fattar inte att tiden har gått så fort. Känns inte som det är längre sen än ett par år......


  Bilden togs vid vårt första möte

  Här har du bott hos oss (eller vi hos dig kanske *fniss*) några dagar.

Du gjorde dig snabbt hemmastadd....Här ligger du på gusses skrivare och dagdrömmer lite.

  

Nästan varje natt sover du i min fotände.

  

Vacker och ståtlig!!

Av Anki Paulsson - 8 juni 2011 20:58

Ja, idag är det verkligen lillördag för mig.

Jag är ledig imorgon och ska jobba natten i helgen.

Så nu ska jag försöka få lite helgstämning här hemma.


  Sonen är nybadad och sover gott.

Han var betydligt gladare idag efter badet än när denna bild togs  


Har suttit och planerat semestern ikväll så gott det går.

Tyvärr så har jag beslutat mig för att köra inskolningen på det nya dagiset på min sista semestervecka. Vill inte offra mer semesterdagar eller ta ut föräldraledighet. Tyvärr så blir det att vi får åka upp till hälsingeskogarna när min far jobbar, men helgerna är hanju ledig iaf.

Hade annars tänkt att ta sista semesterveckan hos pappa. Eftersom han är ledig då, men men man får inte allt här i världen.


Har en sådan hemlängtan nu så det är inte klokt. Får det ibland även om det kommer mer sällan nu än när jag flyttade ner till Motala.

Ska hur som haver bli jätteskoj att åka hem i sommar igen..


Har tyvärr inte så mkt att tillföra bloggen just nu så jag återkommer imorgon istället.


Nu ska jag unna mig 2 glas vin ute på altanen. nu..


Ha de gott alla mina bloggvänner

Av Anki Paulsson - 8 juni 2011 08:23

Idag gick det bättre att lämna prinsen på sitt arbete.

Men så var det ju oxå hon som skolade in honom som tog emot.

Har märkt att det går mkt bättre när det är hon.

Tyvärr måste Hampus byta dagis till hösten eftersom detta dagis är bara ett tillfälligt. Då ska jag propsa på att det ska vara fler som skolar in.

Så här vill inte jag ha det mer...

Men kanske han ser ut sig en favorit ändå, för så är min prins, men då har jag iaf försökt vad jag kunnat.


Hoppas att plutten är piggare idag när han kommer från dagis än han vari går.

För jag känner för att umgås lite med honom.

Igår fick jag lägga honom klockan 17 *suck*

Han fick sova i 40 min , men han var så himla trött när jag tog upp honom att han fick lägga sig igen.

Att det ska vara så svårt att sova i vagnen, men detta förstod jag ju innan han började på dagis.


    



Näe, nu stundar en ny arbetsdag. maken är hemma från jobbet idag med.



Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards