hampusmamma

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Anki Paulsson - 11 juni 2011 16:19

Ibland blir jag bara såååååååå trött på mig själv...

Jag köpte som sagt var ett par tomatplantor för ngn vecka sedan.

Jag satte nog ner dem i för små krukor tror jag.

Fr de har verkligen växt massor redan..

Ngn som vet om det gör ngt eler om jag måste försöka byta krukor till dem?

Behöver tomater mkt plats till sina rötter?


Annars har dagen förflutit väldigt lugnt..

Jag jobbar nätter denna helg så jag orkar verkligen bara att ta hand om det nödvändigaste. Tur att man har en son som har ett stort sömnbehov så man får sova lite på dagen oxå. Maken får stötta lite med såklart..


Appropå sonen så är han så nära att gå nu. Jag märker hur frustrerad han blir ibland av att inte kunna gå.

Egentligen tror jag att han kan, men han är lite feg. Han vill liksom inte släppa taget och testa. Han har gjort små försök och tagit ngt steg iblan.

Men det är långt mellan gångerna.


  Igår fyllde sonen 1,5 år.

jag kan inte fatta att tiden har gått så fort.

vad gjorde vi egentligen innan vi fick barn????

Det firade han ivarje fall med att mumsa på majskrokar.

Att han aldrig tröttnar på dem *fniss*


  Näe, nu ska jg försöka blunda lite.

Avslutar mitt innehållslösa inlägg med en bild som jag blir glad av..


Ha de gott alla mina bloggvänner

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards