hampusmamma

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Anki Paulsson - 13 juni 2011 14:27

Japps, då har man avklarat även denna arbetshelg.

Det bästa var att jag hade ingen aning om att det var pingst i helgen. Det upptäckte jag igår först *haha*

här har man full koll   

Ja, det innebär att man fick ihop lite timmar storhelg.

Skönt med lite extra klirr i kassan juh...


Nu har jag iaf sovit ut och saknar min lille prins, men han får vara full tid på dagis idag för jag behöver lit ensamtid känner jag. Så konstigt tyst o lugnt här hemma bara *fniss*


Längtar redan till nästa helg för då ska här premiärgrillas.
ja, det är sant att jag inte hunnit med att grilla än iår :)

Men blir liksom inte av när inte maken är speciellt förtjust i det.

Men till helgen får vi gäster så då åker grillförklädet fram igen....


Nu ska jag sätta mig på altanen och slappa med en god bok och en kopp the och bara njuta en stund.


På återseende


 

Av Anki Paulsson - 13 juni 2011 01:42

Sitter just nu på arbetet och försöker hålla mig vaken.

3:dje natten på rad jag gör nu.

Sen har jag slarvat med sömnen på tok för mkt denna helg.

Vill ju umgås med familjen...


Men imorgon blir det till att sova ut ordentligt.

Ska bara lämna plutten på dagis först.


  

Idag hade jag världens sötaste lilla hjälpreda..

Hoppas intresset håller i sig *haha*


Nu ska jag sluta mitt innehållslösa inlägg.

Känns just nu som jag går mellan jobbet och hemmet bara.

Ska bli så skönt att få vara ledig.


Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards