hampusmamma

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Anki Paulsson - 16 juni 2011 21:22

  Ikväll åt vi middag ute på altanen. Så himla mysigt. Hoppas det blir många varma dagar ute i solen. Hampus var skapligt pigg efter dagis så vi kunde mysa och busa lite ikväll. Han har fullt upp att gå med gåvagnen eller försöka gå utan stöd och jaga katterna.

Det riktigt strålar om ungen. Så härligt att se.*fniss*


Kom just på att det bara är dryga veckan till midsommar *hjääälp*

Oc vi som firar ett-årig bröllopsdag då.

Vi som inte har hunnit planera vad vi ska göra då. *panik*

Fattar inte hur fort tiden kan gå egentligen.

  Min lille hjälpreda. Ikväll fick jag inte lika mkt hjälp som sist jag skulle hänga tvätt. Det var betydligt roligare att hälla ut alla klädnypor för morsan...


Imorgon jobbar jag bara till 13 *så skönt det ska bli*

Sen stundar en ledig helg med familjen.


Hoppas att solen har lyst även på er idag/kväll

Av Anki Paulsson - 16 juni 2011 08:04

Imorse vaknade jag 5,10 och kunde inte somna om.

Var i och för sig trött, men det bara gick inte så jag klev upp.

Då fick jag denbrillianta ide`n att jag lika gärna kunde laga kvällens middag.

Så det gjorde jag. I kväll är jag säkert tacksam att jag gjorde det, men nu börjar jag bli trött och det är snart dags att åka till arbetet.


  Saknar min prins oerhört mkt. Är lite jobbigt när jag jobbar kväll och sedan en full arbetsdag dagen efter, men samtidigt är det nog nyttigt för mig att ladda batterierna oxå...

Jag får ta igen det i helgen helt enkelt.


Näe, nu måste jag ta min lilla påtår innan plikten kallar

see ya!

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards