hampusmamma

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Anki Paulsson - 17 juni 2011 21:54

  Tänk att man kan vara glad för så lite...

Jag köpte ett par tomatplantor för ca 2 veckor sedan. De har växt massor och nu skymtar några tomater. Jag har ogröna fingrar så lyckan är stor i den paulssonska familjen just nu kan jag säga *haha*


  Prinsen var även idag ovanligt pigg efter dagis. <så vi fick lite kvalitetstid innan det var läggdags. Han valde till stor del av dennatid att tillbringa i gungan.

De har vilja de små liven kan jag lova *ler*

Av Anki Paulsson - 17 juni 2011 11:48

  Såhär glad är man när det är fredag och sista dagen på dagis för denna vecka.

Dessutom bara halvdag.  Regnskyddet var välbehövligt kan jag lova. regnet bara öööste ner imorse. Ser så himla mysigt ut att få sitta där i vagnen och höra regnet smattra :)


Nu slutar jag snart mitt skift. Sen blir det fredagsmys med prinsen och prinsens far.

Får se om vi går och tittar på vätternrundan ikväll.

Skulle bli fint väder iaf.



Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards