hampusmamma

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Anki Paulsson - 23 juni 2011 22:40

Med tårar i ögonen skriver jag detta inlägg...

Hampus har bara en vecka kvar på sitt tillfälliga och nuvarande dagis.

Jag kommer verkligen att sakna personalen, tryggheten att de känner min son väl och den mysiga lokalen (som de inrett i ett gammalt sjukhem)

De har verkligen gjort dessa månader så mysigt och tryggt tycker jag..

Kunde jag trolla så skulle jag fixa pengar till kommunen så att de kunde göra ett  permanent dagis där..

Faan på ren svenska vad jag tycker detta är jobbigt.

Jag förstorar säkert upp allting, men tycker så in i vassen synd om sonen som måste göra sig hemmastadd på ytterligare ett nytt ställe *suck*


Hoppas att dagisvanan och han är äldre nu gör det lättare. För vi hade det verkligen kämpigt med inskolningen sist.


Näe, nu ska jag inte tråka ut er mer..


Imorgon firar jag o maken pappersbrölopp så nu ska jag börja med förberedelserna för det...


  Ha de gött alla!!

Av Anki Paulsson - 23 juni 2011 21:24

  Idag när morsan skulle hämta mig från dagis hade mina dagisfröknar laddat upp och skulle visa att jag kan gå. Så när morsan kom i andra delen av korridoren bad de henne stanna där och titta . De trodde att jag skulle traska rakt emot henne, men jag blev så himla glad när jag såg henne, så jag tog en dockvagn och sprang med den istället.....

Så de var tvugna att berätta att jag gått heeeeela korridoren själv massor med gånger idag.

Men mor blev glad ändå kan jag säga...


Ska jag berätta en hemlis?.....

Tror morsan är ännu lyckligare än mig nu när jag kan gå *hihi*

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards