hampusmamma

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Anki Paulsson - 26 juni 2011 19:23

        Idag har det varit ett perfekt väder enligt mig. Soligt , men inte alltför varmt.

Maken har varit ute på fältet o flygit i dagarna två nu så sonen och jag har mest roat oss själva, men skoj har vi haft.

Dagens höjdpunkt för sonen var nog när vi tog en sväng förbi lekparken.

Kan inte fatta att det ska vara såååå skoj *fniss*


Men riktigt sig själv har inte Hampus varit nu ett par dagar, Han ´har näst intill tappat aptiten och är inte fullt lika glad som hn brukar.

Men annars är han pigg. Kanske tänder som spökar igen. Hoppas verkligen inte att han håller på att bli sjuk...

  Finns en till i denna familj som njutit av det vackra vädret.

Hade inte hjärta att flytta på henne när jag skulle äta lunch så jag fick sätta mig på en annan stol. Tyvärr fick hon inte ligga så länge för sonen upptäckte henne . Han blir så glad, men är kanske inte den smidigaste *haha*

Men han lär sig väl efterhand han växer till sig..


Hoppas ni alla haft en trevlig helg.

Själv fattar jag inte riktigt vart den tagit vägen.

Men så är det ju gämnt när man är ledig tycker jag.

Av Anki Paulsson - 26 juni 2011 11:46

MMMMMmmm, köpte denna med extra kakao för några veckor sedan och nu kan jag inte sluta dricka den. Den är bara för god och beroendeframkallande *mums*

Så varje frukost och varje kvällsfika håller den mig sällskap :)

Anar att om jag skulle smaka pucko-original nu så smakar den inte gott.

Bara blaskig.

Det bästa är att det är ingen i den övriga familjen som gillar den , så jag får ha den helt för mig själv...

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards