hampusmamma

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Anki Paulsson - 27 juni 2011 23:07

  Kan inte sova p-g.a våra stökiga grannar som spelar så praktiskt taget heeela motala hör dem   

Till saken hör den att vi bor i villa och det är ett hus mellan oss och de idioterna.

Jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Måste sova nu!!!!

De spelade dock ännu högre natten till midsommaraftonen, men då var jag ledig iaf. Då behövde jag inte ha fönstret öppet, men det måste vi nu för annars smälter vi bort.

Fortsätter detta så får jag prata med mina närmsta grannar om vi kan gå ihop oss och prata med dem. De blir ju oxå störda.

Borde väl finnas regler i villaområden oxå?!


Näe, nu ska jag försöka sova. Det blir inte lätt i detta oväsen + att jag börjar bli riktigt förbannad..

Av Anki Paulsson - 27 juni 2011 12:17

  Ja, veckorna bara rusar iväg, men det har väl ni oxå upptäckt antar jag *hehe*

Jobbar kvällen idag (ngt som jag inte gillar, men , men)

Är så barnsligt stolt över mina kommande tomater så jag är tvungen att uppdatera bloggen med lite bilder igen..

  Dessa är coctailtomater tror jag..

Hoppas de mognar nu så vi får njuta av dem ngn grillkväll här.


Längtar så efter semester och grillning nu, men än har jag en månad kvar att jobba. Men som sagt....tiden går ju vansinnigt fort så snart är vi där.


  

Bye, bye

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards