hampusmamma

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Anki Paulsson - 28 juni 2011 20:16

Nu är jag trött och sliten efter den sömnfattiga natten, den tidiga morgonen och den låååånga dagen.

Nu får vi hoppas att våra grannars grannar hoppar över stereon och festen inatt. För jag vet inte annars vad jag tar mig till. Nu är jag riktigt grinig känner jag..


Sonen och jag har varit på en snabbtitt i eftermiddags på "sommardagiset"

Gav inte så mkt, men nu vet vi hur det ser ut iaf )

Imorgon kväll ska vi dit på möte..


Det var en mkt trött kille jag la ikväll efter en extrem tidig morgon och nästan inge sömn på dagis, men men....ngn gång ska han väl lära sig att sova i vagnen tycker jag :)


NU ska jag vila mitt migräntrötta huvud för att sedan gå ut o vattna lite.

Vilken värme det har varit idag.

Nästan för mkt för min smak, men man ska inte klaga..Jag vet *ler*


Sonens aptit är bättre nu, men jag misstänker att det är tänder på G igen.

Ja,ja..mer än 20 ska väl inte han få heller så ngn gång tar väl det slut..


Näe, nu krama kudden en stund innan huvudet sprängs på mig..


ha de gott alla


 

Av Anki Paulsson - 28 juni 2011 10:54

  Är så trött idag pga mina störande grannar. Men det var lite lugnare inatt än natten till midsommaraftonen iaf.

Alltid ngt positivt   

Näe, blir det ingen bättring får vi gå dit och prata vänligt men bestämnt med dem för så här kan vi inte ha det.


Prinsen fick kliva upp extra tidigt idag eftersom jag börjar 7. Jag brukar annars börja 9, men denna vecka går det inte. Han var otroligt trött den stackaren.

Aptiten lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag börjar bli lite orolig om den inte kommer tillbaka snart. Hoppas han har ätit bra på dagis idag.


Ska försöka sluta lite tidigare idag så jag hinner åka med Hampus till sommardagiset en sväng.

Det finns ju inga resurser för inskolning där. Och att bara lämna honom där på måndag helt vind för våg känns inte bra. Så nu ska jag försöka åka dit ett par dagar så han får se stället iaf.


Har själv lite dålig aptit så idag till lunch fick det bli jordgubbar o grädde.

Det gick ner iaf.


Näe, nu tillbaka till arbetet. Uppdaterar lite senare ikväll


bye bye

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards