hampusmamma

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Anki Paulsson - 29 juni 2011 08:07

Redan imorse när vi tog vår lilla cykeltur till dagis så sken solen och det var sådär lagomt varmt. Jag VILL vara ledig idag och tillbringa dagen med min son känner jag.

Men men..är ju ledig imorgon så vi får hoppas på fint väder då oxå.


Migränen höll i sig inatt. Minns inte när jag hade en ritig migränattack sist, det var länge sedan kan jag lova. Men idag mår jag bra igen .


Hoppas jag kan ta med mig sonen på dagismötet ikväll, men gissar att han är för trött och får vara hemma med pappan.

Men helst så skulle han följa med för det är ju bra om han får träffa de som ska ha hand om honom de kommande 3 veckorna.


  Nu ska jag återgå till mitt arbete igen.

Visst har jag det bra som kan blogga på arbetstid ?! :))


Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards