hampusmamma

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Anki Paulsson - 30 juni 2011 13:09

  Visst e vi lite lik varandra ändå?!

Jag och min son alltså   


På denna bild är jag ungefär lika gammal som Hampus (tror jag iaf)


Idag är enda dagen som jag är ledig denna vecka.

Så nu ska jag passa på att njuta av dagen med min skatt..


Av Anki Paulsson - 30 juni 2011 11:48

Denna vecka är bara för stressig känner jag, men men det går väl det oxå antar jag..


Lyckades iaf få sluta tidigare så jag kunde hämta plutten från dagis så han kunde få lite vila innan han skulle hälsa på sommardagiset. Men vila det ville inte han *haha*

Hur som helst så gick det jättebra där.

Efter en stund vågade han lämna min famn och kryåa runt på upptäcksfärd.

Han hittade massor av leksaker och jag kunde lugnt prata lite med "fröknarna"

Men han hade full koll på vart jag var.  Stor skillnad mot i vintras när jag skolade in honom.  Känns så himla skönt. Tror sommardagiset kommer att bli bra,

Hela vägen hem när jag cyklde med Hampus pratade han och var så glad.

Det är min gofis det   


Sämre känns det inför hösten. men vi hoppas att det blir bra det med.

Men fick inte samma lugn och sköna känsla när jag var där.

I värsta fall får vi väl byta då.

men ska ge det en chans...


Rostbiff


När motala-prinsen sov passade maken och jag på att äta middag ute på altanen i lugn ooch ro,

Det blev rostbiff med potatissallad.

Passande mat i denna värme...


Var även över till grannarna eftersom de spelades även ikväll..

Men medans vi satt ute och pratade så slutade de spela och gick därifrån.

Men jag och grannen bestämnde att vi får ringa polisen el securitas om detta fortsätter.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards