hampusmamma

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Anki Paulsson - 4 juli 2011 15:49

 

Ledsen för min otroligt dåliga uppdatering denna helg, men den har varit skitjobbig på ren senska.

För det första så har jag jobbat natt heeeeela helgen.

Hampus har inte varit så glad och go som han oftast är.

Han har varit otroligt grinig och gnällig.

Inte mkt som har varit bra. Söndagen var dock bättre än lördagen.


Igår tordes vi till och medd bege oss ut på en shoppingrunda *fniss*


Snäll mor som man är så bestämnde jag att prinsen skulle få vara hemma idag för att slippa vara en hel dag på det nya dagiset.

Funderade i mitt stille sinne hur det skulle gå eftersom jag jobbat natt, men han har skött sig exemplariskt.

Jag fick sova lite imorse för han tog sig en sovmorgon.

DET ÄR MIN GRABB DET :)


  Bild från igår kväll när Hampus hjälpte pappa att skriva/sätta ihop sin nya sandlåda. Klart att han skulle ha sin alldeles egna borrmaskin :)

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards