hampusmamma

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Anki Paulsson - 6 juli 2011 23:54

Nu börjar grannarna spela igen..

Alltså jag blir vansinnig på riktig snart  

Måste sova nuuuuuuuuuuuu...

Vill inte ringa polisen. För de är absolut inget bråk där ngn gång, men kan inte sova i detta oljud...  


Vart vänder man sig egentligen när man bor i villa?

Känns liksóm drastiskt att ringa polisen..

Av Anki Paulsson - 6 juli 2011 23:10

Kan man säga upp sig som mamma för en vecka eller två?

Gahh, jag blir snart tokig på min lille illbatting:)

Nu har inte livet varit lätt för honom sedan i helgen.

Misstänker att det är tänder på G igen.

För går jag igenom min dagbok så varje gång han varit så här jobbig och jag gått på knänen.

Så har det visat sig vara tänder. Det är synd om honom, men det gör det inte mindre jobbigt att leva med honom för det.

Han får sådana vedresutbrott så jag känner inte igen honom.

Min goa lille prins som oftast är så snäll och lugn.

Men tänderna gör att han inte får tillräckligt med sömn.

Och får inte min lille kille sömn så är han inte lätt att tass med.


Men jag är betydligt lugnare denna gång. För jag vet att detta vänder och så har jag min goa lille kille igen.


Jaja, ska inte tjata ut er med  detta, men använder ju denna blogg som en dagbok för mig själv liksom...


Iaf, har hampus gått på sommardagis för första gången i´dag och det hade gått jättebra. Grät när jag gick, men det hade snabbt gått över. (Alltså ngen skillnad mot det andra dagiset)

Dock hade han inte sovit många minuter, men det hade jag inte räknat med heller.

Allvarligt talat...kan man inte sova i vagn efter 19 månader så undrar jag om han någonsin kan sova i vagn.

Jag har personligen gett upp för länge sedan. Tänker inte försöka en gång till med honom. För det går inte.


  Har ni sett vilken hjälpsam son jag har.

Jag kan numer inte längre dammsuga när han är vaken. För jag får inte ha dammsugaren ifred *haha*

Ja, en vilja av stål har de små liven...


  Nybadad och grann...


Morgondagen vill jag inte tänka på.

Min son somnade 22.30 ikväll.

Han somnar annars ngn gång mellan 18,30-19

Men jag skiter i det för det är dagis som ska ha honom imorgon *hehe*

Det vore väl själva f*n om han inte lyckades sova på dagis imorgon .

Eller hur???


Ha de gött.

Hoppas fylla min blogg med ngt trevligt snart, men just nu är det kaos.


Natti natti



Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards