hampusmamma

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Anki Paulsson - 4 augusti 2011 20:59

Idag har jag mått ganska bra, trots lite bakfylla.

Igår em/kväll var jag ut med brudarna på jobbet.

Vi åt och drack gott och surrade som aldrig förr.

Så skönt att vara barnfri oxå..Även om jag måste ringa hem en gång till maken o höra hur mina killar hade det...


Det var en helt fantastisk kväll igår. Jag satt ute i en tunn sommarklänning hela kvällen. Småfrös lite mot slutet bara..


  

Visst e han cool min lille prins??


Hade lite planer på att åka och titta på lite djur idag, men värmen gjorde att jag tappade lusten. Man ska inte klaga, men nu ett par dagar har det varit liiiite för varmt för mig. Så vi har mestadels varit hemma. Hampus verkar ha lika skoj vart än han befinner sig. Bra det iofs...

Av Anki Paulsson - 4 augusti 2011 20:54

För några dagar sedan var vi till stranden och myste med vår prins.

Jag har ännu inte hunnit laggt upp bilderna i bloggen.

Känns som om bloggen blir lite bortgllömd nu under semester-tiden.


        Vi hade hur som en trevlig em där. Det jag gillar mest med jerusalemsbadet är att det är grässtrand. Hatar verkligen all sand som sprider sig överallt.

Det bästa på hela utflykten tyckte sonen var att gå fram o tillbaka på bryggan.

Jag och maken fick turas om. För vi tyckte inte det var lika skoj om man säger så *fniss*



Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards