hampusmamma

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Anki Paulsson - 5 augusti 2011 20:22

  Idag har vi varit ut på en shoppingtur.

Mkt rea nu till min stora lycka.. Vi köpte regnkläder o stövlar till lillprinsen.

Lite andra kläder o leksaker blev det oxå.

Bland annat var denna pool till rea-pris.

Hampus var sååå lycklig när pappan fixade den till honom.

Men roligast var nog att han fick fylla den själv.

Nu får vi hålla tummarna att katterna låter denna pool vara..

  Satt en bra stund och plaskade med vattnet..............   Denna lilla elmotorcykel var himla skoj tyckte plutten.

Men vi tyckte att han är för liten ännu.   Vi höll nästan inte på att komma ut från biltema idag *fniss*


Av Anki Paulsson - 5 augusti 2011 12:03

Äntligen har vi Anki-väder här i Motala.

jag gillar inte den hemska värmen som har rådit nu en tid.

Utan det ska vara som det är idag. Lagomt med sol som går i moln lite till och från.

Ja, jag vet att jag är lite knäpp *fniss*


Hoppas verkligen att det blir sådant här väder nu när vi ska åka upp till morfar, min pappa alltså.

Har en sådan hemlängtan, men gruvar mig för den långa resan på ca 46 mil.

Undrar hur det kommer att gå med en 1,5 åring.

Även om Hampus är en lugn kille så får även han spitt i benen ibland.

Speciellt när han blir riktigt trött. Jaja, vi får väl ta med oss hörselkåpor.

Ja, jag menar allvar, för får jag inte honom att sova i bilen så lär det inte bli skoj kan jag lova :)


Blir nog lättare sen när han blir lite äldre att roa honom i bilen.

Då ska jag införskaffa en liten dvd som han kan sitta och titta på.

Men  just nu får vi försöka med annat då han ä för liten för det.  


   

Tycker att det är så skoj att gämföra kort ett år tillbaka och se skillnaden.

Lite har ju hänt om man säger så *fniss*



Näe, nu ska jag ta rätt på disken och dona lite medans plutten sover.

Vi får se om vi hittar på ngt skoj idag.

Har så dåligt med fanasi idag känner jag.  

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards