hampusmamma

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Anki Paulsson - 17 augusti 2011 10:34

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering.

Just nu hinner jag inte med bloggen känner jag....

Men ikväll SKA jag hinna uppdatera hälsingesemestern :)


Just nu håller jag på att skola in Hampus på sitt ordinarie dagis.

Jag blir så trött av att vara där om dagarna. Det är så stimmigt där mot de andra dagisen vi varit på.

Jag beundrar verkligen personalen som orkar jobba där.

Jag blir helt slut efter några timmar...


Hur som så går det bra med inskolningen.

Har nyss lämnat honom där själv en liten stund. Han blev som vanligt ledsen när jag gick, men hoppas det släppte snabbt.

Det gör så fruktansvärt ont i mamm-hjärtat...


En sak som är lite roligt tycker jag och det är att han har 4 "kompisar" med sig från sitt förra dagis. Inte för att de kommer ihåg varandra me´n det känns bra för mig iaf *fniss*


Annars är sonen inne i någon helt underbar period. Knappt ngt skrik och protester eller vredesutbrott. Sååå skönt. Tror vi är inne på 4 veckan nu som lugnet lagt sig här hemma.


  Att åka traktor med morfar var nog höjdpunkten på hälsingesemestern :)

Av Anki Paulsson - 17 augusti 2011 10:34

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering.

Just nu hinner jag inte med bloggen känner jag....

Men ikväll SKA jag hinna uppdatera hälsingesemestern :)


Just nu håller jag på att skola in Hampus på sitt ordinarie dagis.

Jag blir så trött av att vara där om dagarna. Det är så stimmigt där mot de andra dagisen vi varit på.

Jag beundrar verkligen personalen som orkar jobba där.

Jag blir helt slut efter några timmar...


Hur som så går det bra med inskolningen.

Har nyss lämnat honom där själv en liten stund. Han blev som vanligt ledsen när jag gick, men hoppas det släppte snabbt.

Det gör så fruktansvärt ont i mamm-hjärtat...


En sak som är lite roligt tycker jag och det är att han har 4 "kompisar" med sig från sitt förra dagis. Inte för att de kommer ihåg varandra me´n det känns bra för mig iaf *fniss*


Annars är sonen inne i någon helt underbar period. Knappt ngt skrik och protester eller vredesutbrott. Sååå skönt. Tror vi är inne på 4 veckan nu som lugnet lagt sig här hemma.


  Att åka traktor med morfar var nog höjdpunkten på hälsingesemestern :)

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards