hampusmamma

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Anki Paulsson - 27 augusti 2011 12:49

Jag har inte orkat med bloggen den sista tiden. Inte heller bilddagboken.

Min prins håller på att få en till kindtand och har det jättejobbigt.

Jag likaså kan man kanske säga...

Han skriker och har sig från morgon till kväll.

Det är precis som förra svängen det kom tänder *suck*

Ja, det är jättesynd om honom, men det är det om övriga familjen med tycker jag...

Sååå jobbigt.


Imåndags hann jag bara komma till jobbet så ringde de från dagis och sa att han hade feber. Så det var bara till att åka hem igen. Sen har febern hållit i sig till onsdgen ungefär och sedan började gallskriken.

Alvedon verkar inte hjälpa särskilt mkt denna gång heller.

Så synd att han alltid ska ha det så kämpigt med tänderna.

Han som annars är en sådan god, glad och snäll liten skit...


Idag skiner solen likaså igår..

Men  jag har ingen lust att hitta på ngt.

För tillfället längtar jag till måndag och mitt långpass mellan 10-20,30


Men ngt ska jag/vi väl försöka och fylla vår dag med.

Kanske ska ta en sväng till lekparken. Det är ungefär vad jag orkar med *fniss*




Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards