hampusmamma

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 12:29

nu bloggar jag från datorn..

Nu har jag plötsligt fältet där man kan ladda upp bilder.

Det verkar som om man inte kan se det i ipaden.

Trist i sådana fall. För det hade varit smidigt att kunna blogga från den.


År det ngn som vet om det är så?

Eller kan det vara ngn inställning jag måste göra i min ipad?

Om det är ngn som vet det så skriv gärna en kommentar.

Ni får hemskt gärna skriva en kommentar ändå iofs hehe


 

min nybadade lilla polis käkar isglass. bilden är nog dryga månaden gammal, men vad gör väl det


nu måste jag försöka sussa lite. jag har 3 arbetsnätter framför mig. Är så vansinnigt tomt nu när jag inte har sonen hemma.



Av Anki Paulsson - 25 november 2011 11:18

Nu gör jag ett nytt försök att blogga. Ska erkänna att lusten för bloggen har varit lika med noll. Funderar på att avsluta denna blogg å starta en ny.Börja om på ny kula helt enkelt.Nu skulle jag vilja lägga in en bild på sonen här, men det går inte. Saknar ett helt fält här!!Undrar om det beror på att jag sitter med min surfplatta och inte datorn, men så knäppt kan det väl inte vara.Måste kolla upp det..Återkommer sensre under dagen/kvällen!!

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards