hampusmamma

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

hmmm

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 12:29

nu bloggar jag från datorn..

Nu har jag plötsligt fältet där man kan ladda upp bilder.

Det verkar som om man inte kan se det i ipaden.

Trist i sådana fall. För det hade varit smidigt att kunna blogga från den.


År det ngn som vet om det är så?

Eller kan det vara ngn inställning jag måste göra i min ipad?

Om det är ngn som vet det så skriv gärna en kommentar.

Ni får hemskt gärna skriva en kommentar ändå iofs hehe


 

min nybadade lilla polis käkar isglass. bilden är nog dryga månaden gammal, men vad gör väl det


nu måste jag försöka sussa lite. jag har 3 arbetsnätter framför mig. Är så vansinnigt tomt nu när jag inte har sonen hemma.



 
 
Marketta

Marketta

29 november 2011 22:55

Ingen aning hur det fungerar, jag bloggar ju bara från datorn eftersom jag inte har såna där nymodigheter ;) .

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inko

16 december 2011 20:23

Hejsvejs, min inspiration är också borta, försöker lägga ut lite bilder ibland bara :) Har ju börjat sticka så jag bara måste sticka lite på kvällarna också, haha, tant inko du vet :-p

God jul på er!! Hoppas att allt är fint med er iallafall!

Kram!

 
Gunilla

Gunilla

16 december 2011 21:20

Ipad vet jag inte hur dom fungerar?
Har ingen sådan heller.
Har iofs en iphone, men ingen ipad.

Hoppas det är bra med er alla

Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

21 december 2011 22:28

Hej vännen!
Så rolgit att du hörde av dig på min blogg, undrade just vart du tagit vägen :)

Ok, m en då förstår jag

Jag har ju läst att man kan spela mot varandra med det där spelet: wordfeud, MEN tyvärr har jag inte lyckats hämta hem det :(
håller på för fullt, men jag får nog registrera mig på Itunes som det verkar, för att kunna hämta hem det. Andra spel med mera har jag lyckats hämta hem, MEN inte wordfeud :(

Jag hör av mig när jag fått hem det spelet.

Kram vännen

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 11:18

Nu gör jag ett nytt försök att blogga. Ska erkänna att lusten för bloggen har varit lika med noll. Funderar på att avsluta denna blogg å starta en ny. Börja om på ny kula helt enkelt. Nu skulle jag vilja lägga in en bild på sonen här, men det g...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 22:22


Lovar att försöka ta tag i bloggandet på allvar igen. Händer massor med saker här, men jag saknar liksom inspiration för bloggandet. Lite synd eftersom syftet med denna blogg är att ha den som en dagbok, men men imorgon är en annan dag så då förs...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 21:59


Vet att jag är lite av en slarvmaja ibland, men saker som plötsligt är borta (och som jag med all säkerhet vet att de ligger någonstans i hemmet)..brukar ju som i regel ALLTID komma fram efter en tid. Jag brukar tänka att slutar jag leta så dyker de ...

Av Anki Paulsson - 27 augusti 2011 12:49

Jag har inte orkat med bloggen den sista tiden. Inte heller bilddagboken. Min prins håller på att få en till kindtand och har det jättejobbigt. Jag likaså kan man kanske säga... Han skriker och har sig från morgon till kväll. Det är precis so...

Av Anki Paulsson - 18 augusti 2011 12:23


Imorse lämnade jag sonen kl 9 på dagis och han ska vara där till 14 idag. Det är tomt här hemma kan jag lova, men jag hoppas att det går bra att vara utan mig nu. Hittills har inskolningen gått över förväntan. Så skönt.   Men jag gissar att det ...

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards