hampusmamma

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Anki Paulsson - 15 juli 2011 20:01


  Finns det ngt härligare än barnskratt :)

Av Anki Paulsson - 15 juli 2011 16:02

  Vet att man inte ska blick bakåt uten framåt, men kan inte låta bli att sakna denna småbarnstid lite. Speciellt den åldern som goplutten var för ett år sedan.

Den var riktigt ljuvlig tycker jag.

Tiden mellan 4-8 månader (det var tider det)


Även om vi haft många goa och härliga stunder innan och efter det.


Näe, nu måste jag göra lite nytta.

Kanske måste börja tänka på att väcka lillprinsen oxå, så han sover ikväll.

Av Anki Paulsson - 15 juli 2011 15:21

eller är det äntligen fredag egentligen.  

Kan inte påstå att jag känner för att vara ledig som läget är här hemma just nu.

Kan villigt erkänna att det är skönt med dagis sådana här perioder   


Hann bara komma hem med lillprinsen så satte han igång *suck*   

Vad nu än det är som felas honom så tror jag inte att det är det som är den egentliga boven.

Utan det som felas stör hans sömn och får inte prinsen sova så blir han galen.

Men jag tror som dig Cina..Antingen är det vattkoppor på G eller tänder.


Jag fick iaf börja med att lägga honom efter dagiset idag   


Nu vill jag få min goa   -stråle tillbaka igen..

Så vi kan   leka,    gosa och bara ha skoj ihop igen..


Detta är verkligen skitjobbigt.

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards