hampusmamma

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Anki Paulsson - 15 juni 2011 21:08

I förmiddags när jag skulle släppa ut min ena katt så såg jag en ringduva sitta och trycka i ena hörnet på vår altan. Som tur var så såg inte katten fågeln.

Jag tycker det är lite otäckt med fåglar så jag vågade inte gå alltför nära och titta..Gick flera gånger och tittade utifall den försvunnit. Var mest rädd att katterna skulle upptäcka den.

Ringde till och med maken och hörde om han kunde komma hem och ta bort fågeln *haha*

Efter en liten stund upptäckte docj min ena katt duvan och gick givetvis till attack.

Då flyger den iväg  till synes helt oskad.

Märkligt tycker jag, för den borde ju dragit så fort jag kom.


Kanske hade den flugit in i ngt och behövde kvickna till. Vad vet jag.


 


   Annars har det inte hänt så mkt här för jag har jobbat kväll..


Nu stundar ryggläge och lite jordgubbar med grädde. Sämre kan man ju ha det.


Av Anki Paulsson - 15 juni 2011 15:47

  Allt gick bra på BVC igår. Allt såg normalt ut *phu*

Sen när det var dags för sprutan så var lillkillen hur duktig som helst. han bara pep till lite vid själva sticket..Sen var det bra med det :)

  Men han var överlycklig att få komma hem igen som ni ser.


Idag har det hänt ngt stort enligt mammahampus.

Strax innan vi skulle till dagis idag reste sig hampus upp UTAN stöd och gick 5-6 steg på egen hand *wow*

han gick mot mig och jag fick världens kram.

Kände hur tårarna (glädjetårar så klart<) började sippra fram.

Killen var överlycklig!!

Sen var det ingen hejd på att gåträna kan jag säga.

Förstår att han blev lite småsur när jag skulle byta kläder på honom och skjutsa honom till dagis.

Ska bli spännande och höra om han har fortsatt sina tappra små steg även på dagis idag..


Just nu sitter jag och bloggar på jobbet så jag återkommer med dagens inlägg senare ikväll när jag kommit hem.


Hoppas att hinna en bloggpromenad oxå, annars får den bli imorgon..



Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards