hampusmamma

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Anki Paulsson - 24 juni 2011 12:35

Vill önska alla mina läsare en riktigt trevlig midsommar.

Här blir det lugnt  firande. Det blir bara vår lilla familj i år.

Ngt jag riktigt känner för faktiskt.


Jag har nyss avnjutit en matjesill-lunch med gräddfil o gräslök.

Jag äter inte färskpotatis så det fick bli kokt ägg istället.

Mkt godare om du frågar mig.



Kvällen hoppas jag på att det blir skapligt väder iaf så maken o jag kan mysa lite på altanen med god mat och fira vårt lilla pappersbrölopp.

Fattar inte att vi varit gifta i ett år redan   


Näe, nu roooopar disken på mig så jag får väl ta hand om den gissar jag.


Kanske uppdaterar ngt mer idag/kväll.

Vi får se



Ha nu en riktig fin midsommar  alla!!


 

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards