hampusmamma

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Anki Paulsson - 18 december 2010 20:50

Idag har vi julhandlat lite.

Tog en paus och åt julbord på Ikea. Himmelskt så gott det var.

Jag kunde inte hålla mig tills jul detta år heller.


Hampus ska få en extra julklapp av mamma för han var så duktig trots att hans em sömn fick komma 2,5 timme senare än vanligt.

vart bara liiite gnäll, men i bilen hem somnade han bums *skratt*


Dessa söta skor köpte vi ...

     

Sen blrv det lite kläder till den nya garderoben.

Nu är det bara stl 86 som gäller.


Skorna är från morfar och kläderna från gammelfarmor,


Vad vi köpte i julklapp till hampus kan jag inte visa då paketen blev inslagna i affären.


Vi har haften mysig dag trots mkt folk, men det får man räkna med i dessa tider. Synd på vädret bara. Det blåste snorkallt kan jag lova. Tur att vi mest sprang i köpcentrat :)


vår norska skönhet i sin kvällsposition :) Hon ligger alltid så här när vi myser i soffan framför tv:n..


Nu vill jag bara att det ska bli julafton så plutten får öppna våra paket.


Det var lite av våran dag det     

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards