hampusmamma

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Fredagsmyyys igen

Av Anki Paulsson - 12 november 2010 18:52

Nu sussar gossen och vi har nyss ätit schnitsel *mums*

Ett glas rött framför datorn stundar..

Nu är det min stund!! Sen ska jag hålla maken sällskap i soffan och fira in helgen. Inte fel det heller..


Vi tog en kortare biltur på em och uträttade lite ärenden och Hampus fick kolla på folk. Sägs ju att det ska bli fint i helgen så då ska jag bege mig ut på lite barnvagnspromenad igen.

Har varit för trött denna vecka..


Har fullt upp om dagarna att kolla prinsen. han ska stå 60% av sin vakna tid numera, men det går inte att lämna honom. Han är jätteduktig att ta sig upp i stående ställning och kan stå så ett tag, men sen faller han som en kägla.

Jag hoppas verkligen att han får bättre balans snart. Jag får inget gjort längre om dagarna :)

Men det är ju mysigt samtidigt med hans utveckling.

  

-------------------------------------------------------------------------------------------------

    

Känner att jag behöver en ny klänning i garderoben, men jag kan INTE bestämma mig.

De finns på lindex. Gissar att jag får sova på saken..


j

 
 
Gunilla

Gunilla

12 november 2010 23:10

Hej vännen
Klart jag ska tala om hur man gör med den där klockan.
Jag ska fråga min dotter nästa gång jag träffar henne, så får hon hjälpa mig med det.
Hon är bättre på sådant än jag.
Hon har ju oxå en blogg, så hon brukar *fixa* lite av varje på sin blogg då och då, klart man lär sig då hur man gör med det ena och det andra då :)

Tänk om jag oxå kunde passa i klänningar, MEN det gör jag inte, tyvärr
trivs hellre i kjolar isf.
Går mest i långbyxor, vet inte varför
Kanske för att jag inte har några kjolar, måste köpa det oxå framöver.
Man använder ju det man trivs bäst i.

Ha en trevlig helg vännen
Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Astrid

Astrid

13 november 2010 13:29

Ja balansen kommer och snart balanserar han på köksbordet
Det är nästan jobbigaste tiden men han är kanske lugn

http://www.astridlarsson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 12:29


nu bloggar jag från datorn.. Nu har jag plötsligt fältet där man kan ladda upp bilder. Det verkar som om man inte kan se det i ipaden. Trist i sådana fall. För det hade varit smidigt att kunna blogga från den.   År det ngn som vet om det är...

Av Anki Paulsson - 25 november 2011 11:18

Nu gör jag ett nytt försök att blogga. Ska erkänna att lusten för bloggen har varit lika med noll. Funderar på att avsluta denna blogg å starta en ny. Börja om på ny kula helt enkelt. Nu skulle jag vilja lägga in en bild på sonen här, men det g...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 22:22


Lovar att försöka ta tag i bloggandet på allvar igen. Händer massor med saker här, men jag saknar liksom inspiration för bloggandet. Lite synd eftersom syftet med denna blogg är att ha den som en dagbok, men men imorgon är en annan dag så då förs...

Av Anki Paulsson - 31 augusti 2011 21:59


Vet att jag är lite av en slarvmaja ibland, men saker som plötsligt är borta (och som jag med all säkerhet vet att de ligger någonstans i hemmet)..brukar ju som i regel ALLTID komma fram efter en tid. Jag brukar tänka att slutar jag leta så dyker de ...

Av Anki Paulsson - 27 augusti 2011 12:49

Jag har inte orkat med bloggen den sista tiden. Inte heller bilddagboken. Min prins håller på att få en till kindtand och har det jättejobbigt. Jag likaså kan man kanske säga... Han skriker och har sig från morgon till kväll. Det är precis so...

Presentation

klocka

Ticker

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg
 Varje dag
 En gång i veckan
 En gång i månaden
 Väldigt sällan
 Kom just hit av en slump

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Länkar

Bloggar av mammor och gravida

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards